2013. augusztus 17., szombat

#Díj*


A blog első díját Rékától kaptam. Köszönöm.:3

#Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Tegyél fel 11 kérdést.
4.Küldd tovább 11 embernek.

#1.Írj magadról 11 dolgot.

1.Csak az új osztály társak miatt várom a sulit, amúgy nem.
2.#Előző kicsit izgulok is.
3-4.Szeretem a Fifth Harmony-t. A kedvenceim Camilla és Lauren.
5.Szerintem Logan Lerman helyes ;)
6.Nagyon kíváncsi vagyok már a This Is Us-ra*-*
7-8-9.Ombre hajam lesz, vagyis ha anyukám megengedi.:D.-lilát szeretnék(olyasmit, mint Jade-nek volt egyszer),de csak a szőkét engedi., azt se nagyon.-Úgy is rá beszélem.xdd
10.Nagyon örülök ennek a díjnak.
11.A Popcorn Directioner-ben jó pár dolgot elrontottak. Pl.Zayn Javadd Malik, engem ez nagyon zavart.

#2.Válaszolj 11 kérdésre:

1.Kedvenc együttesed?
One Direction
2.Álompasid?
A 1D tagok és Logan Lerman*-*
3.Szeretsz táncolni?
Igen
4.Kedvenc tanárod?
Mivel másik suliba megyek nincs kedvenc tanárom
5.Hogyan becéznek a barátaid?
Nem becéznek
6.Melyik a legijesztőbb horrorfilm,amit eddig láttál?
Nem sok horrorfilmet láttam eddig és, amiket láttam azoknak elfelejtettem a címét.xdd
7.Mikor sírtál utoljára és miért?
Huuhh már régen...és nem emlékszem.
8.Kedvenc blogod?
Nagyon sok van,nem tudnék választani.
9.Ki a kedvenced a 1D-ből?
Mindegyikőjüket szeretem, már nem tudnék választani.
10.Ismered a 5 Seconds Of Summer-t?
Igeen.:)
11.Kedvenc idézet?
Sok van,de most ez az egyik kedvencem: ,,Az a fajta srác vagyok, aki bármilyen lányba képes szerelmes lenni, mert Én a szívemmel szeretek, nem a szememmel''-Niall Horan

#3.Tegyél fel 11 kérdést.

1.Szereted a Fifth Harmony-t?
2.Kedvenc színed?
3.Kedvenc zenéd?
4.Szerinted milyen Miley Cyrus We can't stop című száma?
5.Kedvenc színész/színésznő?
6.Mit néztél utoljára a moziban?
7.Szereted a Gossip Girl-t vagy a Glee-t?
8.Szerencse szám?
9.Ismered a Cimorelli-t?
10.Miért kezdtél írni?
11.Mi a véleményed Justin Bieber-ről?

#4.Küldd tovább 11 embernek.

3 megjegyzés: