2013. augusztus 26., hétfő

#Díj 4.*


OMG!! Ez már a 4.díj.:D nagyon szépen köszönöm a díjat Tina Zakariás-nak :)

Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Tegyél fel 11 kérdést.
4.Küldd tovább 11 embernek.

#1.Írj magadról 11 dolgot.
1.Minden fajta zenét meghallgatok.
2.Tetszik Rebecca Ferguson hangja.
3.Szerintem Harry Styles twerk-el(vagy hogy kell írni.xdd) a legjobban.A többi tagot még nem láttam.
4-5-6.Szeretem Rita Ora-t. De a Snoop Lion-nal való közös száma nem nagyon tetszik.Nem nagyon csípem azt a pasit.
7.Cara Delevigne egész szép, nekem csak a szemöldöke nem tetszik.
8-9-10.Szerintem Zerrie-nek még korai lenne összeházasodni,de az Ő döntésük.Amúgy aranyosak együtt.:3 Mivel már nincs Payzer most Ők a kedvenc párosom.
11.Elég lassan nyílok meg mások előtt.

#2.Válaszolj 11 kérdésre.

#1.Szereted Curtis-t?
Nem
#2.Voltál már szerelmes?
Nem
#3.Vélemény Justin Bieber-ről?
Jól néz ki,jók a zenéi, de a viselkedése kétes.
#4.Csalódtál már valakiben?
Igen
#5.Kedvenc együttes?
One Direction
#6.Van tesód?
Nincs
#7.Voltál már valaha tenger mellett nyaralni?
Nem
#8.Hova szeretnél most elutazni?
London,Párizs,New York, L.A.,Róma
#9.Hány blogod van?
3
#10.Elolvastad a blogom,vagy elfogod?
Ez az iker dolog érdekesnek tűnik,ha lesz időm lehet,hogy beleolvasok
#11.Kedvenc 1Đ tag?
Mindegyikőjük

#3.Írj 11 kérdést.
1.Melyik évszakban születtél?
2.Mi a horoszkópod?
3.Melyik hírességgel születtél egy napon?
4.Ismered Austin Butler-t?
5.James Arthur vagy Olly Murs?
6.Rihanna vagy Beyoncé?
7.Szereted Rita Ora-t?
8.Láttál már egyetlen részt is a Carrie naplójából?
9.Jacob vagy Edward?
10.TVD vagy PLL?
11.Kedvenc város?

#Küldd tovább 11 embernek.

Sajnálom,hogy nem küldöm tovább még 10-nek,de azért még én sem olvasok,annyi blogot. Így is már volt,akinek 2x küldtem,de legalább egy-nek azért tovább küldöm.:) És még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése