2013. augusztus 24., szombat

#Díj 3.*


Már szóhoz sem jutok, itt a harmadik díj...Nagyon szépen köszönöm a díjat Sonja-nak!! <3
MÁRA VÁRHATÓ AZ ÚJ RÉSZ!!! :)

#Szabályok:
1.Írj 11 dolgot magadról.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Tegyél fel 11 kérdést.
4.Küldd tovább 11 embernek.

#1.Írj 11 dolgot magadról.
1.Nem szeretek könyvet olvasni.
2.Blogokat olvasni viszont imádok.
3.Szeretek táncolni.
4.Szeretek énekelni,csak nem tudok.xdd
5.Kedvenc színem a lila és a kék.
6.Barna szemem van,de ha zöld lenne,annak jobban örülnék.
7.Szerintem,olyan szép ha valakinek barna haja és zöld szeme van. Pl:Harry Styles.
8.Szeretem az epret.
9.Sok csíkos felsőm van.
10.Szerintem a The Wanted-ból Nathan néz ki a legjobban.
11.Magáért a The Wanted-ért nem vagyok oda,de jó a zenéjük.

#2.Válaszolj 11 kérdésre
1.Szereted Selena Gomezt?
Hát nem rosszak a zenéi,de érte annyira nem vagyok oda.
2.Ismered a Csontváros végzet ereklyéit? 
Hallottam már róla
3.Ismered a Sweet Heart Schoolt?
Perszee
4.Mi a véleményed Justin Bieberol?
Háát jól néz ki,meg a zenéi is jók,de mostanában csak rosszat hallottam róla és ez eléggé eltaszító
5.Miért szeretsz írni?
Jó kérdés, csak mert szeretek. Szeretem olvasni az olvasók kommentjeit, meg minden.
6.Top vs. Tunika?
mindketttő vagy egyik sem, passz
7.Kedvenc cipő fajta?
Converse
8.Kedvenc ruha üzlet?
Tally Weijl, C&A
9.Mit kértél karácsonykor?
Most karácsonyra vagy tavaly?
10.Szereted Ian Somerhaldert?
Ahha, jól néz ki
11.szeretlek.Te is? :))
még szép :)

#3.Tegyél fel 11 kérdést.
1.Ki a legszimpatikusabb/kedvenced a Little Mix-ből?
2.Kedvenc mese?
3.Példaképed?
4.Van háziállatod?
5.Ha van, mi?
6.Van szerencsehozó tárgyad, vagy valami kis kabalád?
7.Van testvéred?
8.Hány blogod volt eddig?
9.Hány blogot olvasol?
10.Olvasod a Dark-ot?
11.Milyen érzés mikor kapsz egy díjat?

#4.Küldd tovább 11 embernek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése