2013. augusztus 21., szerda

#Díj 2.*


El sem hiszem ez már a 2.díj. Már hétfőn megkaptam,de csak most bírtam kitenni. Nagyon szépen köszönöm a díjat Nikol-nak :)

1-2-3.Még el kéne olvasnom 2 könyvet,de nagyon nincs kedvem.-A múltkor majdnem bealudtam miközben olvastam.-Mondjuk már mindkettőt félig elolvastam.
4-5-6-7. 3 napig barátnőmnél voltam másik két hülyével,<3 nem hülyék csak néha rájuk jön az 5 perc.-De kire nem?-Nagyon jó volt, egész nyári szünetben nem röhögtem ennyit,mint ezalatt a 3 nap alatt.Nem rég értem haza és csak 5 órát aludtunk,de még sem vagyok álmos, meglepő módon még a buszon sem aludtam be(szerencsére)-és voltunk Király Viktor koncerten is.
8.Megnéztük a Diva című  filmet.Először nem sok kedvem volt hozzá,de nagyon jó film. Ajánlom mindenkinek. Van benne egy helyes pincér srác is ;)
9. #TeamPayzer. Én nem örülök Sophiam-nek, szerintem Payzer sokkal jobb volt. Nem tudom, miért,de nekem az a csaj nem szimpi.
10.Több nem jut most eszembe.

Kérdések-Válaszok:
1.Hány blogod volt eddig?
3(mostanival együtt)
2.Ebből mennyit fejeztél be?
Hát az egyik kritikás az még most is megy, és van egy,amit félbe hagytam,mert nem ment.
3.Te csinálod a fejlécedet vagy rendelsz?
Rendelek
4.Laptopról vagy gépről írsz?
Laptop
5.Érzékeny típus vagy?
Nem mondhatnám, talán néha
6.Kreatív vagy?
Hát mikor,olyanom van
7.Miért kezdtél blogolni?
Gondoltam kipróbálom magam ebben, hogy milyen vagyok és olvastam pár blogot és gondoltam ilyet Én is tudnék.
8.Olvasod az én blogom?
még nem
9.Miért szeretsz blogolni?
Jó érzés olvasni a bíztató komikat.Persze az építő kritikát is elfogadom, ha normálisan írják le.
10.Melyik a kedvenc évszakod?
Nyár

Kérdéseim:
1.Sportolsz valamit?
2.Ha igen,mit?
3.Kedvenc film?
4.Kedvenc étel?
5.Demi Lovato vagy Selena Gomez?
6.Szereted a Little Mix-et?
7.Kedvenc videóklip?
8.The Wanted vagy Union J?
9.Ha egy hírességgel tölthetnél egy napot,Ki lenne az?
10.És miért pont Ő?

Akiknek küldöm:
Complicated
Sweet heart School
Dark turns to light
It's my life...
You don't know me

1 megjegyzés: