2013. augusztus 26., hétfő

15.fejezet - Nagy megismerkedés Part 2.*


April szemszöge*

-Azt látom.-válaszolta neki Niall, és erre mindenki elnevette magát még Én is elmosolyodtam kicsit.-De szerintem együnk, Én már elég éhes vagyok.
-Mikor nem?-kérdezte Zayn.
-Haha,de vicces valaki. April segítenél?-kérdezte felém fordulva Niall.
-Persze.-válaszoltam és követtem Őt a konyhába. Miközben elkezdtük kipakolni a Nando's-os kajákat el is kezdte a mentegetőzést.
-Bocsánatot szeretnék kérni Harry viselkedéséért. Alapjáraton Ő nem ilyen,de mivel ''új'' vagy számára,ezért bepróbálkozik.
-Nem kell bocsánatot kérni. Ő ilyen és kész, és amúgy nem kell értem aggódnod, tudom kezelni a helyzetet.
-Tudom csak néha, olyan meggyőző tud lenni, meg persze jóképű, minden lány álma és képes csak egy mosollyal az ágyába vinni. Nem szeretném ha veled is ezt tenné és emiatt tönkre menne a barátságunk és...
-Azért levegőt is vegyél.-próbáltam elhessegetni az aggodalmát, mert ha ideges képes arra,hogy az egész mondanivalóját egy szuszra elhadarja,aminek a végén semmi értelme.-Figyelj Niall.-fogtam kezeim közé az arcát, hogy meg is értse,amit mondok neki és eltűnjön minden kétsége.-Harry aranyos meg minden...
-Úgy tudtam! Mindig ez van. A göndör haja és a mosolya teszi, ugye?
-Rám figyelnél egy pillanatra?!-kérdeztem már kicsit idegesen, mivel olyan makacs tud lenni néha. Ő csak bólintott és hagyta, hogy folytassam.-De nem vagyok olyan lány,aki egy éjszakás kalandokra vágyik. Lehet,hogy ha 2-3 éve megláttam volna nem tudtam volna nemet mondani,de az akkor volt. Még fiatal voltam és őrült. Minden hülyeségbe belementem,de azóta benőtt a fejem lágya és csak, olyan dolgot teszek,ami nekem is jó.Szóval nem kell miattam aggódnod,a Ti és a Mi barátságunk miatt se aggódj. Rendben?
-Rendben.-mosolygott. Láttam, hogy megértette, amit mondtam. Elengedtem az arcát, Ő pedig megölelt.
-Ohh bocsi nem akartam zavarni, csak már elég régóta itt vagytok és...Én már megyek is.-mondta Liam és,amilyen hirtelen megjelent, olyan gyorsan el is tűnt. Mi Niall-el csak felnevettünk és folytattuk a vacsora ''készítését''.
-Amúgy az előbb olyan hirtelen felkaptad a vizet.-gondolkodtam el rajta, hisz tényleg meglepő volt, még sosem láttam ilyennek.-Csak nem féltékeny vagy?-kérdeztem mosolyogva közben fel-le húzogattam a szemöldököm.
-Ohh, dehogy!-zárta le ennyivel a dolgot és bevittük a többieknek a kaját. Mindenki elkezdett enni, közben pedig beszélgettünk. Rengeteget kérdeztek tőlem,de persze Én is kíváncsiskodtam kicsit. Az este végére már nagyon jó volt a hangulat és be nem állt a szánk. Mindenki olyan kedves és közvetlen volt. Teljesen úgy éreztem, mintha már évek óta ismerném Őket, pedig nálam az ilyen dolgok nem mennek olyan könnyen. Mindig kell egy kis idő, hogy tudjam megbízhatok az emberekben és csak azután beszélek magamról,de bennük már ennyi idő után bíztam. Mondjuk, azért nekik olyan dolgokat még nem mondtam el, amit Niall-nek képes voltam,de azért vannak olyan dolgok,amit még neki sem mondtam el és lehet,hogy nem is fogok.
-Merre van a mosdó?-súgtam oda Niall-nek, még szerencse,hogy mellettem ült. 
-A folyosón a 2. ajtónál el kell fordulni balra,ott lesz.
-Köszi.-mondtam és elindultam. Kicsit ki kellett ürítenem a fejem. Hisz egy estére sok volt nekem ez így hirtelen. Megmostam az arcom,hogy felfrissüljek és megtöröltem. Még jó, hogy csak egy kis szempilla spirált tettem fel,de az is vízálló. Kicsit igazítottam még a hajamon a tükörben mikor kopogott valaki.-Foglalt.-szóltam ki,de az illető úgy berontott, mintha meg sem hallotta volna.
-Szia szépségem.-mosolygott rám Harry.
-Igen Harry pont azt mondtam, hogy szabad és gyere be nyugodtan. Mindegy már úgy is végeztem, megyek is.-mondtam és elindultam kifelé, mikor megfogta a csuklóm és maga felé fordított. Vészesen közel állt hozzám és kezei hirtelen a derekamra csúsztak.-Mit akarsz tőlem Harry?
-Azt Te is jól tudod.-hajolt egyre közelebb Én pedig próbáltam minél jobban elhúzódni,de persze, hogy a fal megakadályozott benne.''Micsoda mázli''
-Harry kérlek ehhez semmi kedvem.-picit hátrált, de a kezei még mindig a derekamon voltak.
-Egész este figyeltelek. Olyan elbűvölő vagy és gyönyörű főleg,amikor mosolyogsz.-a szavai jól estek,de tudom, hogy csak játszik velem.''Ha játszani akar, hát legyen!''
-Oh ne mond ezt a végén még zavarba jövök.-mondtam tettetve, hogy elpirultam és beleharaptam alsó ajkamba. Újra elkezdett közeledni és csillogó zöld szemeit végig a szemem és az ajkam közt jártatta.
-Nem is vettem még észre, hogy ilyen gyönyörű, kék szemeid vannak.-teste már teljesen a falnak nyomott és az arca is elkezdett egyre közeledni. Kezeim a nyaka köré fontam és óvatosan közel hajoltam a füléhez, hogy jól hallja,amit mondok. 
-Gondolom már sok lányt szedtél fel ezzel a dumával. Csak van egy kis gond, nálam ez nem jön be.-suttogtam neki, majd elhajoltam és mosolyogva rá néztem. Ledöbbenve nézett rám Én pedig ''kitornáztam'' magam karjaiból és kimentem. Harry nagyon kedves srác, de Én Őt barátnál többnek nem tudnám elképzelni és remélem, hogy az előbbi dologból Ő is megértette. Mikor visszaértem a többiekhez már elpakolták a vacsora maradványait és a TV előtt ültek.
-Mi tartott ennyi ideig?-kérdezte csodálkozva Niall.
-Csak valaki felhívott és addig bent maradtam. De Niall ha nem baj Én most már mennék, nem akarok tovább zavarni és fáradt is vagyok.
-Nem zavarsz és nyugodtan aludhatsz itt is.
-Nem inkább megyek, hívok egy taxi-t és már itt sem vagyok.
-Azt felejtsd el! Majd Én haza viszlek.
-Nem kell. Késő van és már biztos Te is fáradt vagy.
-Nem vitatkozom, Én viszlek haza és kész!-nem hiszem el, hogy lehet valaki ennyire makacs. Én is eléggé makacs lélek vagyok és ez a párosítás nem valami biztató ha ilyen témákról van szó, ezért jó ha legalább ez egyik fél enged, és persze, hogy megint Én voltam az a fél.
-Na jóó. 
-Akkor...Indulhatunk?
-Persze csak hozom a cuccom.-Felvettem a cipőm és gyorsan felkaptam a táskám. Sorban mindenkitől elköszöntem egy öleléssel. Harry maradt utoljára.
-Ugye tudod, hogy nem adom fel ilyen könnyen?-súgta a fülembe. Én csak sóhajtottam egyet és elengedtem, így is feltűnően sokáig ölelt.
-April holnap csapunk egy kis bulit, ugye eljössz?-kérdezte Louis.
-Hát még meggondolom.
-Kérlek. Biztos jól fogod érezni magad. Mi várni fogunk.
-Oké. Sziasztok-köszöntem el és Niall-el elindultunk az autója felé. Beszálltunk és elindultunk....

~Visszanéztem pár részt és észrevettem, hogy egyre hosszabb részeket írok. Főleg ez most elég hosszúra sikerült és gyorsan is hoztam. Szóval örülnék ha ''megajándékoznátok'' egy kicsit több kommenttel.:) Köszönöm a díjat és az újabb feliratkozót.<3 REMÉLEM SENKINEK NEM OKOZTAM CSALÓDÁST ÉS AZT IS, HOGY NEM LETT SABLONOS! Nem sokára kövi rész.Xx~





8 megjegyzés:

  1. szerintem nagyon jó lett,bár még beszélgethettek volna Aprilel,meg Niall. Büszke vagyok rád <3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lott, várom amkövit;*

    VálaszTörlés
  3. Harry a kis huncuut. ;333 Azért örülök,hogy April nem hagyta magát.:) Niall pedig féltékeny..:D Milyen cukiii *o*♥ Gyorsan következőőőt!*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.:D és holnap tervezem kirakni a részt :)

      Törlés
  4. Brilliáns! Fantasztikus! Eszméletlen! XD! NAGYON JÓÓÓ SIESS A KÖVIVEEEL!! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm ezt a véleményt.:) és örülök,hogy tetszik Xx

      Törlés