2013. augusztus 24., szombat

15.fejezet - Nagy megismerkedés Part 1.*


April szemszöge*
*2 hét elteltével*

''El sem hiszem, hogy ebben a két hétben minden egyes nap átjött és már a telefon számát is megadta. Mindig lefoglaljuk magunkat valamivel, anélkül, hogy megint pletykálnának rólunk. Nem értem miért jó az ha hazugságokat híresztelnek, ezzel tönkre is tehetik két ember kapcsolatát. Kíváncsi vagyok nekik milyen érzés lenne ez fordított helyzetben.''
-Akkor jó ha 6 körül átjövök érted?
-Hmm...-néztem értetlenül Niall-re hisz,abból,amit az előbb mondott egy szóra sem figyeltem.
-Hogy ha 6-kor átjövök érted az jó lesz?
-Miért hova megyünk?
-Te hol voltál az elmúlt 15 percben?
-Háát...itt?!
-Nem úgy tűnik.-nevetett fel.-Ma beszeretnélek mutatni a fiúknak, és szeretném ha átjönnél hozzánk vacsorázni.
-Nem hiszem,hogy ez jó ötlet.
-Mindig mindenre ezt mondod, és a végén minden jól sül el.
-Nem is.-játszottam a sértődöttet.-Én csak...félek,hogy nem....
-Hogy nem fognak kedvelni? Ez eszedbe se jusson! Hisz 2 hét alatt Te lettél az egyik legjobb barátom. Ők is biztos szeretni fognak.
-De, mi van ha...
-Nincs de! Legkésőbb hatra itt vagyok,de most mennem kell. Ma még lesz egy próba.
-És-és mit vegyek fel?-kérdeztem.
-Ami neked kényelmes. Nem kell kiöltözni, nem ünnepi vacsora lesz csak odafele veszünk valamit a Nando's-ban. De most már tényleg mennem kell.-pattant fel a kanapéról. Összeszedte a  cuccait(ezalatt a telefonját,a kulcsait és ilyeneket értek) felállt és megállt azt ajtóban.-Akkor majd jövök.Szia.-tárta szét a karjait,hogy öleljem meg. Úgy rohantam oda hozzá, mint egy 5 éves kislány,aki először jár Disneyland-ben és meglátja a nagy Mickey Egér figurát.
-Szia.-elengedtük egymást Ő pedig elment. Mivel még elég korán volt úgy döntöttem megnézek egy filmet és csak azután készülődök.

*5:30-kor*
A csengő hangjára ébredtem. Felültem a kanapén,megdörzsöltem a szemem és odamentem az ajtóhoz, hogy kinyissam.
-Te még nem vagy kész?? Akkor még jó,hogy korábban jöttem.
-Mi? Miért, hány óra?
-Fél hat.
-Ohh kicsit elszundítottam.
-Jó-jó, de ideje készülődni.-Lökdösött befelé.-Siess.-szólt utánam. Gyorsan felrohantam az emeletre és letusoltam. Törölközőben besétáltam a szobámba és elkezdtem válogatni a szekrényben a ruhák közt,de egyszerűen nem tudtam választani. -Kész vagy már?-hallottam meg Niall sürgető hangját,aki fogadni mernék,hogy már a kanapén ült valami nasival a kezében vagy épp most válogat.
-Niall segítenél kérlek?-mire ezt kimondtam pillanatokon belül már az ajtóban állt.
-Mi az? Ohh bocs nem tudtam,hogy még öltözöl.-mondta mikor beért a szobába,mivel még mindig törölközőben voltam. Előtte egyáltalán nem voltam szégyenlős, hisz tudtam, hogy csak barátok vagyunk és,attól, hogy meglát törölközőben semmi nem fog változni.
-Ne, ne menj ki. Segítenél kiválasztani a ruhámat?
-Persze.-jött vissza és megállt a szekrény előtt. Két perc múlva már a kezembe is nyomta a szettet,amit kiválasztott. Ahhoz képest, hogy fiú nem is rossz az ízlése a női cuccok terén. Az egyik kedvenc magas derekú, világos farmer rövidnadrágomat és egy fekete tigrises vagy jaguáros(sosem tudtam mi a különbség, a lényeg ugyanaz) trikómat és egy vékony,hosszított aljú kis pulcsit vett ki.
-Azt csak,azért, hogy ha később hűvösebb lenne.-''Hát nem aranyos?!! Mindenre odafigyel.''
-Köszönöm.-pár percig csak állt Én pedig vártam, hogy kimenjen,de nem tette.-Khm...Egyedül is fel tudok öltözni.
-Pedig szívesen segítek,ha szeretnéd.-villantott rám egy perverz mosolyt.
-Haha...majd legközelebb.
-Tényleeg?
-Nem! Na kifelé.-ütögettem a pólómmal,hogy végre kimenjen. Felöltöztem és lementem hozzá. Felvettem a kedvenc Converse-emet, a cuccaimat beledobáltam a táskámba és már indulhattunk is.Megálltunk a Nando's-nál és Niall beszaladt a már előre megrendelt kajáért. Még 10 perc kocsikázás után leparkolt egy óriási, gyönyörű ház előtt. Ahogy kiszálltunk az autóból a gyomrom görcsbe ugrott és kicsit megijedtem. Lassan lépkedve elindultuk a bejárat felé, amikor az ajtó elé értünk megfogtam Niall kezét és magam felé fordítottam.
-Nekem ez nem fog menni.-mondtam kissé pánikolva.
-Héé-hééé. Nyugi...elszorítod a kezemben a vérkeringést. Még egyszer megismétlem nem lesz semmi baj.
-Tudják, hogy Ki vagyok? Vagy azt, hogy jövök?
-Hát az újságban mindannyian láttak,de csak Liam-nek meséltem rólad. Azt pedig egyikőjük sem tudja, hogy most jössz, szóval előre bocsánatot kérek a viselkedésükért. Jah és ne lepődj meg ha odabent felfordulás lesz, mondjuk,amikor elmentem,akkor még minden a helyén volt, de azóta eltelt majdnem egy óra. Nekik ez rengeteg idő,ahhoz, hogy felfordulást csináljanak. Nah de miért kint beszélgetünk ha ezt odabent is megtehetjük?!-mondta és kinyitotta az ajtót.-Haliii srácok!-kiabált be Nialler.
-Kajaaaaaaaa.-ordította valaki,mint később kiderült Louis volt az,mert pillanatokon belül úgy szaladt felénk, mint ha égne a ház.-Ohhh Niall nem mondtad, hogy vendéget is hoztál.-nézett rám gyönyörű kék tekintetével Lou,amikor észrevette, hogy szöszi barátja nincs egyedül. Perceken belül már a többi fiú is megérkezett és úgy bámultak, mintha valami kiállítási tárgy lennék, ez elég kényelmetlen volt számomra.
-Sziaaaa.--Hellóóó--Hiii.-Köszöntek sorban.
-Fiúk! Ő itt April. April, Ők itt: Louis,Liam,Harry,Zayn.-mutatta be nekem Őket Niall,de nem is kellett volna, hisz a nevüket,azért tudom. Ha Lauren óta ilyen téren nem is foglalkoztam velük, rájuk még emlékszem. A ''baleset'' óta nem voltam képes ugyanúgy foglalkozni velük, mint akkor,amikor Lauren még élt.
-Sziasztok.-köszöntem mosolyogva.
-Gyertek menjünk be a nappaliba.-mondta Liam engem pedig bekísértek az említett helyiség felé.Érdekes módon a bemutatkozás után már nem voltam ANNYIRA ideges, de azért még mindig volt bennem egy kis félelem. Niall és Liam kimentek a konyhába beszélni valamit,engem pedig ott hagytak a 3 fiúval.
-Akkor most Te és Niall együtt vagytok?-kérdezett rá egyenesen Harry.
-Nem,neem. Csak barátok vagyunk.
-Ohh értem, és van pasid?
-Harry hagyd már.-léptek be Liam-ék a nappaliba.
-Mi van? Én csak ismerkedek.-mondta a göndör hajú srác és megvillantotta gödröcskés mosolyát...

~Tudom nem így szoktam hozni a részeket,de ez most így sikerült. Ezt a részt ketté szedtem,csak mert úgy éreztem muszáj kiraknom részt,ennyit már nem késhetek,de a következő részben mindent megtudhattok az este folytatásáról.Köszönöm az újabb feliratkozót és a díjakat is! Viszont örülnék ha kicsit több komi lenne...Pár nap és kövi rész.Xx~


7 megjegyzés:

  1. imádom és hamar köviiiiiiiiiiiiit avgy is a folytatáááááááááást:DDD szerintem annyiban térjen el a többi blogtól, hogy nem az lesz, mint az esetek 99%-ban. Harry udvarolni próbál és mindkettőjükkel lesz valami! Harry persze próbálkozhat, de inkább ne legyen komoly, mert az már megint egy unalmas sablon sztori lenne! minden blogot így rontanak el!:// de azért hamar kövit és nagyon jól irsz:))<3:)x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh nyugi eszem ágában sincs összehozni Harry-vel.:) és tudom én is sok ilyen blogot olvastam már,de azért köszi,hogy szóltál :) sietek és köszönöm nagyon aranyos vagy.:3 Xx

      Törlés
  2. Sziaa:) itt egy kis meglepetés.: http://thelifeisbeauftiful.blogspot.hu/p/awards.html

    VálaszTörlés
  3. awww *o* Engem csak annyi zavart,amikor azt írtad,hogy Louisnak zöld szeme van.:33 Neki kék.:)) De egyébként nagyon nagyon jóó *o* hamar folytatáást!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohhh most ég a pofámról a kép,hisz ezt tudom, csak véletlenül összekeveredtem...annyira sajnálom...jesszus,hogy lehetek ilyen béna?!! amúgy észre sem vettem,hogy azt írtam. Köszii,hogy szóltál és át is írom. és köszi sietek.:3

      Törlés
  4. na erre kíváncsi leszek :33 kövit de gyorsan :))

    VálaszTörlés