2013. augusztus 12., hétfő

12.fejezet Nando's?*


April szemszöge*

...Beszálltunk az autóba és elindultunk a belváros felé. Először még csendben ültünk Én pedig kifelé bámultam az ablakon, mikor Niall megszólalt.
-Hova menjünk? Tudok egy jó helyet.
-Nando's?
-Én is erre gondoltam.
-Gondoltam, hogy ezt választod, de Én is tudok egy helyet, ahol még biztos nem jártál és van olyan jó, mint a Nando's.
-Azt kétlem.-válaszolta határozottan.
-Hát pedig a világon nem csak a Te drágalátos, egyetlen éttermed létezik és amúgy is, ha azt szeretnéd, hogy a rajongók lerohanjanak, akkor Te nyugodtan mehetsz oda, de akkor egyedül kell megebédelned.-válaszoltam nyugodtan.
-Biztos nincsenek ott sokan.
-Azt te csak hiszed. Szerintem egész nap ott álldogálnak és arra várnak, hogy megjelenj. Lehet, hogy páran még hálózsákot is visznek és ott alszanak csak nehogy lemaradjanak az érkezésedről.
-Nahh persze, azért biztos nem ilyen őrültek.-nevetett fel.Milyen kis csilingelő nevetése van.
-Azért, hogy ezt elkerüljük talán mehetnénk egy nagyon jó olasz étterembe. Ott van a belváros egyik kis utcájában. Hmm?
-Nem nagyon szeretem az olasz kaját.
-Ugye most csak viccelsz?? Remélem, azért tudod, hogy a pizza is olasz kaja.-itt vártam tőle valami választ,de semmi.-Ugye tudod?
-Persze, hogy tudom...Nahh jó igazából a Nando's-ba akarok menni. Már olyan rég voltam ott.-épp egy piros lámpánál álltunk így felém emelte a tekintetét, amiben remény csillogott.
-Jó feladom! Akkor menjünk oda.-adtam be végül a derekam. Nem volt kedvem tovább vitatkozni és már nagyon éhes voltam.
-Ez azz.- úgy örült neki, hogy oda megyünk, mint egy kisgyerek, akinek a szülei megvették azt a kis autót,amit annyira szeretett volna. Niall nagy nehezen,de talált szabad parkoló helyet. Megálltunk, kiszálltunk a kocsiból és elindultunk az étterem felé. Úgy látszik MÉG tiszta a terep. Nem láttam egyetlen egy őrült rajongót sem, aki esze veszetten szaladt volna felénk. Kicsit meg is könnyebbültem, de ki tudja mi lesz még itt? Bementünk és egy pincér srác hátra vezetett minket az egyik asztalhoz, ami az étterem kicsit eldugottabb részén helyezkedett el. Helyet foglaltunk, a pincér felvette a rendelésünket és elsétált.
-Látod nem is volt, olyan vészes.Páran megbámultak,ennyi.
-Várd ki a végét.
-Jó inkább hagyjuk a rajongókat. Beszéljünk másról.Hogy vagy?-próbálta elűzni a feszültséget,de szerintem erre nem volt szükség, vagyis Én nem voltam feszült.
-Niall most komolyan?-nevettem fel.
-Most mi van? Csak témát váltottam.-próbálta teljes komolysággal mondani, de a végére Ő is elnevette magát.-Van testvéred?-terelte kicsit a témát.
-Nincs.Neked?
-Oh ne csinálj úgy, mintha nem tudnád.-válaszolta, amin kicsit meglepődtem és ezt Ő is észrevette.-Láttam a szobádat, vagyis a szekrényedet, ami tele van a képeinkkel és a cuccainkkal. 
-Miért mentél be a szobámba?
-Csak kíváncsi voltam.-válaszolta félénken és lehajtotta a fejét.
-Látod...Erről beszéltem. A történtek után nem tudunk egymással úgy beszélgetni, mint két normális ember.-válaszoltam nyugodtan, felálltam és felkaptam a táskám és elindultam kifelé.
-Várj April...beszéljük meg.-jött utánam és megfogta a karom így maga felé fordított és a szemembe nézett.
-Nincs miről beszélnünk. Sajnálom.-mondtam és már majdnem, hogy rohanva mentem ki az étteremből, mert ha egy percnél is tovább maradok mellette biztosan eltört volna a mécses és nem akarom, hogy úgy lásson. Amikor kiléptem az étteremből gyorsan fogtam magamnak egy taxit és haza vitettem magam...

Niall szemszöge*

Nem tudom mi ütött belém? Egyszerűen csak kicsúszott a számon, de nem értem miért volt ilyen érzékeny számára ez a téma. Mindegy is, most inkább utána megyek és bocsánatot kérek, vagy hagynom kellene, hogy kicsit lenyugodjon? Odamentem a pulthoz megkértem a pincér srácot, hogy csomagolja be a kaját és elmentem. Sietve beszálltam a kocsimba és gyorsan elhajtottam mielőtt a firkászok vagy a rajongók letámadtak volna...

~Hát itt az új rész.Szerintem ez egy kis rávezetés a következő részre, ami már kicsit érdekesebb lesz, de remélem tetszett. Ismét csak köszönettel tartozom nektek, az újabb feliratkozó, a komik és az oldal megjelenítések miatt. El sem hiszem, hogy már itt tartunk. Köszönöm szépen! :* Ha így haladunk most is lehet, hogy már holnap vagy holnapután felrakom a kövi részt.Xx~






5 megjegyzés:

  1. ajjmár az a nő...:')) mindig elmegy mikor valami izgalmas történhetne..:3 amuugy nagyon jó. *-* folytatást!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem csak most ment el először.:D nah mind1...köszi.:3 sietek :)

      Törlés
  2. Ahh nagyon jó lett... Bocsi hogy csak most irok de ugy is tudod az okát nagyon siess a kövivel..

    VálaszTörlés