2013. június 27., csütörtök

Előszó*

Sokan úgy gondolják, hogy az élet egy hullámvasút. Egyszer fent, egyszer lent, jönnek jó és rossz dolgok is.  Mások élete tele van boldogsággal, szeretettel, mosolygással, szerelemmel, barátokkal és néha-néha szomorúsággal és csalódottsággal. Az Én életem viszont tele van magánnyal, szomorúsággal, könnyekkel, bánattal...Míg egy nap jött egy csodás fiú. Az elején még azt hittem, hogy amit érzek iránta szimpla rajongás viszont ez egy idő után átváltozott bennem szerelemmé...

17 éves koromban megtudtam, hogy akikkel élek és szüleimnek gondolok nem az igazi szüleim. Az igazi szüleim még kis koromban árvaházba adtak, mert nem tudtak volna felnevelni...Ezzel hónapokig nem bírtam megbirkózni. Az érzés, hogy az igazi szüleim eldobtak maguktól. Nem kellettem nekik. Ezek után nem bírtam ugyanolyan szemmel nézni a nevelő szüleimre, haragudtam rájuk, amiért nem mondták el, ezért hónapokig a hallgatásommal ''büntettem'' őket. Most már rájöttem még sem ez volt a legjobb ötlet. Egy nap mikor épp egy üzleti megbeszélésről repültek volna haza, a repülőgép viharba keveredett és lezuhantak...Már 20 éves vagyok, de azóta is bennem él a bűntudat, amiért a hallgatásommal akartam őket büntetni, pedig egyáltalán nem érdemelték meg.Mikor meghaltak még nem voltam 18 éves így fél évre nevelő otthonba kerültem. Betöltöttem a 18-at és egyedül élhettem tovább a ''csodás'' életemet. Az anyagi javakban nem szenvedtem hiányt, mert a szüleim híres üzletemberek voltak így Én örököltem a vagyont. Más lány ilyenkor már rég a plázába rohant volna menő ruhákért és cipőkért, de ez nem az Én műfajom. Hozzá sem nyúltam a pénzhez csak ha szükséges dolgok kellettek, étel és a számlák kifizetése. Nem voltak barátaim, sem családom. Egyedül maradtam! Így éltem mindennapjaimat, mindaddig amíg a TV-ben fel nem fedeztem 5 csodás személyt, akikért teljesen odavoltam. A mindennapjaim és a gondolataim is csak róluk szólt. A közösségi oldalakon megismert rengeteg rajongó mellett nem éreztem magam olyan magányosnak. Talán ezzel töltöttem be a szívemben tátongó ürességet, amit a nevelő szüleim hagytak maguk után. Ez az 5 csodálatos fiú teljesen megváltoztatta az életem...

1 megjegyzés: